שאלות ותשובות

לפני הזמנה

אנחנו סמארטבאס, חברה אינטרנטית שמאגדת מספר עצום של נהגים וחברות הסעה בכל הארץ , ומאפשרת הזמנת נסיעות בקלות, בנוחות ובמחירים מעולים.

לא. יש לנו מאגר של אלפי נהגים ורכבים שעומדים לשירותנו בכל רחבי הארץ, כך שגם אם יש בעיה ברכב מסוים, תמיד נוכל לשלוח רכב אחר שיחליף אותו

כן. כל החברות שאנחנו עובדים איתן מחזיקות ברשיון להסעת נוסעים מטעם משרד התחבורה, הכולל גם אישור קצין בטיחות המעיד על תקינות הרכבים.

אנחנו משתמשים בפרוטוקל אבטחת מידע לפי התקן המחמיר ביותר. מעולם לא קרה לנו שפרטי לקוח דלפו, או שנגנב ממנו כסף. מעבר לזה, עסקאות באינטרנט מגובות גם על ידי חברת האשראי

לא, ניתן לשלם באשראי, ולנסיעות קבועות ניתן גם בהעברה בנקאית

לא. התשלום מתבצע במעמד ההזמנה בלבד.

כן, הזמנת הנסיעה מבוצעת רק אחרי הכנסת פרטי האשראי וביצוע התשלום

אנחנו מבינים שלפעמים צריך לבטל נסיעה אך מכיוון שהנהגים שלנו מחוייבים לביצוע הנסיעה, במקרים מסוימים אנחנו נאלצים לגבות דמי ביטול. על ביטול של עד שבוע לפני הנסיעה לא תחויבו כלל. על ביטול נסיעה שבוע לפני ועד עשרים וארבע שעות לפני תחויבו במאה שקלים או חמישה אחוז מערך הנסיעה (הנמוך ביניהם); על ביטול נסיעה עשרים וארבע שעות עד שעתיים לפני הנסיעה- חמישים אחוז מערך הנסיעה; ועל ביטול של שעתיים לפני או פחות- תאלצו לשלם מחיר מלא.

יש לנו הסדר מיוחד עם עמותות- אנא פנו אלינו ל-info@smartbus.co.il ונדריך אתכם מה לעשות

המערכת שלנו מבצעת אופטימיזציה של נסיעות על מנת לתת לכם את המחיר הטוב ביותר. מילוי הפרטים נועד לאפשר לנו לתת לכם הצעת מחיר טובה, שעונה על הצרכים המדוייקים שלכם.

לא. המערכת שלנו מבצעת אופטימיזציה של נסיעות על מנת לתת לכם את המחיר הטוב ביותר, ולא נהיה מסוגלים להתחייב בפניכם למחיר בלי לדעת את התאריך המדויק.

כן. הנהגים שלנו יגיעו אליכם בדיוק בשעה שנקבעה או מעט לפניה, ולוח הזמנים שלהם מתוכנן כך שיוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר. במידה ותרצו לשנות את זמני הנסיעה או את היעדים שלה- אנא פנו אלינו במייל support@smartbus.co.il ונחזור אליכם.

אנא בדקו שמילאתם את כל סעיפי ההזמנה הדרושים. במידה והבעיה נמשכת אתם מוזמנים לפנות אלינו בצ'אט חי בין השעות 8:00-17:30 או במייל support@smartbus.co.il

לאחר הזמנה

את כל פרטי ההזמנה תוכלו למצוא בעמוד "ההזמנה שלי"
החשבונית נשלחה למייל שהכנסתם ברגע בו שילמתם. תוכלו למצוא עותק שלה בעמוד "ההזמנה שלי"
פרטי הנהג והרכב יישלחו אליכם במייל עשרים וארבע שעות לפני ההזמנה.
לביצוע שינויים בהזמנה אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בצ'אט חי בין השעות 8:00-17:30 או במייל support@smartcus.co.il
במידה ותרצו לשנות את איש הקשר מטעמכם תוכלו לעשות זאת בעמוד הפרטים האישיים שלכם.

בזמן נסיעה

תוכלו ליצור קשר ישירות עם הנהג באמצעות פרטי הקשר שקיבלתם עשרים וארבע שעות לפני הנסיעה.
הנהגים שלנו מקפידים מאוד על הגעה בזמן, למענכם. במקרים החריגים בהם יש איחור אתם מוזמנים ליצור קשר עם הנהג במספר הטלפון שלו, איתנו בטלפון מספר 073-7884447 או באמצעות הצ'אט באתר בין השעות 8:00-17:30, במייל support@smartbus.co.il
הנהגים שלנו מקפידים מאוד להישאר זמינים עבורכם. אם הנהג לא זמין אנא צרו עמנו קשר בטלפון מספר 073-7884447, באמצעות הצ'אט באתר בין השעות 8:00-17:30, או במייל support@smartbus.co.il.
אם אתם רוצים להאריך את זמן הנסיעה שלכם אנא צרו איתנו קשר באופן מיידי בטלפון מספר 073-7884447, בצ'אט באתר בין השעות 8:00-17:30 או במייל support@smartbus.co.il, על מנת שנוכל לעזור לכם.

לאחר הנסיעה

לאחר הנסיעה יישלח אליכם סמס ובו בקשה לדרג את איכות הנהג ואיכות הרכב. במקרים החריגים בהם מקבלים נהגים או רכבים ציון נמוך במיוחד אנחנו מקפידים ליצור קשר עם הלקוח על מנת לחקור לעומק את הבעיה, ולפתור אותה. פניות נוספות ניתן לשלוח באמצעות שאר ערוצי הקשר- צ'אט באתר בין השעות 8:00-17:30 ובאמצעות המייל support@smartbus.co.il.

במידה והנסיעה בוצעה באופןו שונה מפרטי ההזמנה, אנא עדכנו אותנו במייל ל-support@smartbus.co.il

חשבונית נשלחה לכתובת המייל שלכם לאחר שביצעתם את ההזמנה. תוכלו למצוא עותק שלה בעמוד הפרטים האישיים שלכם.